Begin van het Nepal Avontuur - Reisverslag uit New Delhi, India van Chantal Antheunisse - WaarBenJij.nu Begin van het Nepal Avontuur - Reisverslag uit New Delhi, India van Chantal Antheunisse - WaarBenJij.nu

Begin van het Nepal Avontuur

Blijf op de hoogte en volg Chantal

30 Augustus 2014 | India, New Delhi

Wachtend op het vliegveld in New Delhi. Begonnen aan een nieuw avontuur.
Een week lang van iedereen afscheid genomen en vriendjelief nog een dikke knuffel gegeven op Schiphol.. want Chantal gaat 2 maanden naar Nepal.

Afgelopen maand al wat voorbereidingen gedaan met reismaatje Paulien.
We gaan ons samen met nog 4 meiden 3 weken lang inzetten in een opvanghuis voor straatkinderen en daarna 5 weken opzoek naar de wonderen van Nepal..

Verwachtingen? Helemaal niks. In mijn ogen de fijnste manier om op reis te gaan en alles over me heen te laten komen. Nu al wachtend op de laatste vlucht naar Kathmandu in New Delhi word ik alweer langzaam gewend aan alle aanstarende blikken. Twee blonde (ja, mijn haar blijft maar blonder worden) meiden blijft toch een bijzonder fenomeen.

Ik ben super klaar voor alles wat komen gaat en op naar een nieuw avontuur.
Op dit blog ga ik hopen de komende maanden wat avonturen op te schrijven.

Succes iedereen weer met opstarten van werk en school na de zomervakantie
1 (Al kan dit nu wat sarcastisch over komen, maar is oprecht hoor.) Tot snel.

P.s. Ik mag trouwens met een bedrag van 500,00 euro op pad voor mijn project in Nepal. Bedankt mensen die armbandjes hebben gekocht, de laatste ongewilde armbanden hebben gekocht en lieve Julia (nichtje van Kevin) voor het verkopen van loombandjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Chantal

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 35156

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 30 Oktober 2014

Nepal

01 December 2011 - 15 Maart 2012

Mijn reis naar Tanzania.

Landen bezocht: