Asante sana! - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Chantal Antheunisse - WaarBenJij.nu Asante sana! - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Chantal Antheunisse - WaarBenJij.nu

Asante sana!

Door: chantalantheunisse

Blijf op de hoogte en volg Chantal

24 April 2012 | Nederland, Terneuzen

Lieve mensen,

Laatst weer een berichtje gekregen uit Tanzania dat het nog steeds erg goed gaat met de kinderen en dat de veranderingen die er gemaakt zijn nog steeds goede resultaten opleveren.
Dit was allemaal niet gelukt zonder jullie!
Door jullie donaties hebben we geweldige dingen kunnen doen.
Nou hebben Maxime en ik zitten denken hoe we jullie konden bedanken voor de donatie die jullie hebben gedaan.
En we wilde jullie ook graag laten zien wat we allemaal met het geld waar hebben kunnen maken.
Toen hebben we het volgende bedacht.
We hebben voor jullie een filmpje gemaakt om jullie te bedanken en een goed beeld te geven van de veranderingen die we hebben kunnen maken met jullie donatie.
Ga er even voor zitten, want het duurt een kleine 17 minuten.
Nogmaals 1000 keer bedankt!! Ofzowel, in swahili, ASANTE SANA!

Groetjes Maxime Kolijn en Chantal Antheunisse

De link: http://www.youtube.com/watch?v=P1bXdXr7TyA&feature=share

• 24 April 2012 - 17:17

Helma En Jan:

Super filmpje!
    Graag gedaan.
    Groeten en succes met jullie verdere toekomst. Jullie hart ligt in ieder geval wel in Tanzania.