Nog ongeveer een maandje.. - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Chantal Antheunisse - WaarBenJij.nu Nog ongeveer een maandje.. - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Chantal Antheunisse - WaarBenJij.nu

Nog ongeveer een maandje..

Door: chantalantheunisse

Blijf op de hoogte en volg Chantal

25 Oktober 2011 | Nederland, Terneuzen

Nog precies 37 dagen en dan begin ik eindelijk aan die geweldige reis naar Tanzania. Voor de mensen die nog niet helemaal up to date zijn: de India reis werd vervangen door een tripje naar Tanzania i.v.m. visum problemen. Naar India konden Maxime (even voorstellen± mijn reisgenootje) en ik maar een visum voor 1,5 maand krijgen, dus werd ons aangeraden eens naar een ander land te kijken. Na wat overleg zijn maxime en ik tot de conclusie TANZANIA gekomen, om precies te zijn naar Dar Es Salaam, want ´huis van vrede´ betekent, kan niet beter toch.

In de komende weken zal Maxime en mij verteld worden welk precies project we aangewezen krijgen. We zijn dus stik nieuwsgierig. De meeste voorbereidingen zijn gelukkig gedaan. Inentingen gehaald, vliegtickets geregeld, verzekering geregeld en nog meer van dat soort werk gedaan. Deze avond nog allemaal informatie uitgeprint dus dat, en natuurlijk de mooie reisgids die ik van mijn broertje heb gekregen voor mijn verjaardag, eens uitgebreid gaan lezen komende dagen. Dat ik op alles voorbereid ben.

Hopelijk kan ik jullie tijdens mijn reis op deze manier op de hoogte houden van al mijn avonturen. Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel internetcafeetjes ik tegen ga komen. Maar ik ga zeer zeker mijn best doen om hier de laatste updates op te zetten!

  • 26 Oktober 2011 - 06:56

    Marianne Schop :

    Lieve dochter, het wordt nu voor het eggie....:-) Hopelijk brengt deze reis je een hele mooie levenservaring. Dat kan eigenlijk niet anders als je naar het Huis van Vrede gaat. Wens Maxime en jou het allerbeste. Liefs, mama xxx

  • 26 Oktober 2011 - 11:19

    Frederik Kempe:

    Ik ga je zeker volgen!=) Have a lot of fun(K)

  • 26 Oktober 2011 - 18:41

    Jorine:

    Veel pleqier! :D

  • 27 Oktober 2011 - 11:25

    Maxime Kolijn:

    meid we zitten in een super grote stad er zullen wel internetcafe's zijn haha

  • 03 November 2011 - 14:12

    Monika Versluis:

    Lieve Chantal, ik wens jullie veel plezier op dit fantastisch avontuur. Geniet van elke dag. Ik ga jullie zeker volgen en meegenieten van jullie avontuur.
    liefs Monika

  • 07 November 2011 - 21:58

    Margreet De Boer:

    Leuk zo'n reisverslag,ik hoorde van Martijn dat je 1 Dec. vertrekt.
    Geniet er van, neem alles in je op...life will never be the same!

    succes!

  • 29 November 2011 - 13:43

    Helma En Jan:

    Hallo Chantal,

    Wij wensen jou vanuit Veenendaal veel plezier, vreugde en avontuur toe in Tanzania. Ga lekker genieten!

    Jan en Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terneuzen

Mijn reis naar Tanzania.

Recente Reisverslagen:

24 April 2012

Asante sana!

24 April 2012

Asante sana!

17 April 2012

Verloop van dit avontuur op Nederlandse bodem.

11 Maart 2012

Safari en nog veel meer!

22 Februari 2012

Home Sweet Home
Chantal

Actief sinds 02 Sept. 2011
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 35152

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 30 Oktober 2014

Nepal

01 December 2011 - 15 Maart 2012

Mijn reis naar Tanzania.

Landen bezocht: